چارشین > وبلاگ > راهنمای خرید > مدل‌های مختلف کیف دست دوز زنانه برای شخصیت‌های متفاوت

مدل‌های مختلف کیف دست دوز زنانه برای شخصیت‌های متفاوت

کیف جزء اکسسوری‌های جذاب و جدا نشدنی برای خانم‌ها و آقایان به شمار می­‌رود که جنس‌های زیادی از قبیل پارچه، جیر، کتان، چرم و… دارد، اما پرفروش‌­ترین و پرطرفدارترین کیف‌های بازار از جنس چرم می­‌باشند. محصولات چرمی ازنظر نوع تولید به دودسته‌ی دست دوز و ماشینی(چرخ دوز) تقسیم می‌شوند. معمولاً خرید کیف دست دوز زنانه به کیف چرم چرخ دوز ترجیح داده‌­ می‌­شود.

کیف دست دوز زنانه

کیف دست دوز زنانه

اغلب افراد تمایل دارند که نسبت به سایر افراد متفاوت­‌تر و خاص‌تر به‌نظر برسند؛ به همین دلیل همیشه به دنبال وسایلی هستند که در حالت عادی در بازار پیدا نمی‌­شود. مثل کیف دست دوز زنانه و کیف پاسپورتی دست دوز. معمولا می‌توان از یک کیف دست دوز زنانه چرمی برای طولانی مدت استفاده کرد. همچنین جنس چرمی معمولا در برابر سرما، گرما، باران، برف و فشار مقاوم­‌تر از بقیه جنس­‌ها هستند. همین موارد باعث دوام بیشتر کیف دست دوز زنانه چرمی شده‌است­.

کیف در اصل برای حمل و نقل وسایلی استفاده می‌شود که بانوان در طول روز به آن نیازمند هستند و معمولا خانم­‌ها در کیف خود وسایل ضروری و شخصی را می‌گذارند. وسایلی مانند کیف پول، گوشی همراه و محصولات آرایشی و بهداشتی. بعد از به وجود آمدن صنعت مد و فشن کیف دست دوز زنانه یکی از موارد مهم در استایل و مد خانم­‌ها شد و تمام برندهای مشهور و مدعی شروع به تولید کیف­‌های متنوع در طرح­‌ها و اندازه­‌های مختلف کردند. در اصل بعد از ایجاد یک انقلاب بزرگ در صنعت تولید لباس و مد کیف‌های چرم در کنار کاربردی بودنش تبدیل به یک آیتم کلاسیک و جذاب در استایل و مد خانم­‌ها شد. درنتیجه علاوه بر کارایی فیزیکی که کیف برای همه­‌ی افراد دارد، از لحاظ سبک و استایل نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ویژگی مثبت کیف‌های چرمی این است که معمولا راحت­‌تر با انواع تیپ­‌ها ست می‌شوند. مخصوصا اگر چرم به کار رفته به رنگ سیاه باشد. داشتن یک کیف دست دوز زنانه سیاه برای تمام خانم­‌ها واجب است چون در زمان نبود کیف خاص برای ست کردن می‌توانند از این کیف فوق العاده استفاده کرده و استایل خود را خاص کنند.

انواع مدل‌­های کیف دست دوز زنانه چرم

کیف دست دوز زنانه

کیف چرم زنانه دوشی: خانم­‌های جوان به این مدل از کیف‌­ها که طرح پلنگی یا پوست ماری داشته‌باشد علاقه دارند. کیف چرم دوشی زنانه علاوه بر قابلیت جابه جایی آسان و راحت استایل اسپرت و زیبایی را به شما می‌دهد. می­شود کیف‌­های چرم دوشی را با کفش‌­های چرمی نیز ست کرد و استایل خاصی رو ایجاد کرد. این کیف پرطرفدار از دهه‌­ی نود وارد بازار شد و صنعت مد را دگرگون کرد. امروزه نیز از محبوبیت­‌های ویژه­‌ای برخوردار است.
کیف چرم زنانه دسته‌دار حلقه ای: تعداد زیادی از کیف‌های دست دوز زنانه چرم بند آزاد دارند به شکلی که اگر به استفاده از بند علاقه‌ای نداشته‌باشید می‌توانید آن را از کیف جدا کنید.
کیف چرم زنانه سنتی: این سبک کیف چرم همه جا کاربردی است. از این کیف می‌توان در محل کار، روزمرگی و مهمانی استفاده­‌کرد. کیف دست دوز زنانه چرم سنتی از چرم طبیعی تولید و توسط دست دوخته می‌شود. این کیف پیشنهاد خیلی خوبی برای ست کردن با دامن و لباس­‌های چین­‌دار و گل‌دار است. می‌توانید به همراه این کیف چرم سنتی از ست­‌های سنتی استفاده کنید تا استایل شیک و خاصی را به خود هدیه دهید.
کیف چرم زنانه مخمل : مخمل به همراه هر چیزی که دوخته و تولید شود، به آن ظاهر گران و لوکس خواهد داد. کیف دست دوز زنانه چرم مخمل با رنگ­‌های زرشکی، مشکی یا کرم و به همراه بند زنجیری طلا می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده از این کیف در مهمانی­‌های مجلل باشد.

مزایا و معایب کیف چرم دست‌دوز چیست؟

کیف دست دوز زنانه

اگر بخواهیم مزایای کیف چرم دست دوز را برشماریم، باید بگوییم که چرم به صورت کلی و طبیعی دارای انعطاف است. این منعطف بودن باعث می‌شود فضای داخلی کیف چندین برابر شود. علاوه بر این­ها وزن پایین چرم طبیعی حمل کیف را نیز راحت‌تر می‌کند. همچنین مقاوم است، قابلیت انتخاب و شخصی سازی دارد، اصل و متفاوت است و دوخت شگفت انگیزی دارد.

این کیف‌ها معایبی نیز دارد. اینکه گران است، اسپرت نیست و الگو و استاد ماهر ندارد.

سخن پایانی

به بررسی کیف دست دوز زنانه پرداختیم و دیدیم که مزایای این کیف از معایب آن بیشتر است. پس با توجه به ویژگی‌های مثبت این کیف می‌توانید آن را تهیه کرده و یک استایل خاص برای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
خانه
فهرست
حساب کاربری من