چارشین > وبلاگ > فرهنگ > آیا سرمایه شیشه گری باید بالا باشد؟

آیا سرمایه شیشه گری باید بالا باشد؟

هنر همیشه و در همه اشکال وجود داشته است. در شغل شیشه گری از تکنیک‌­های خاصی استفاده می­‌شود و شیشه­ گر آن را با دید خلاقانه خود شکل می‌­دهد. ممکن است آن­‌ها کارهای خود را در فروشگاه­‌های آنلاین و گالری­‌های محلی بفروشند. بسیاری از شیشه ­گرها نیز کارهای سفارشی را انجام می‌دهند. یک کسب و کار تولید شیشه تخت، شیشه ورق تولید می­‌کند که در پنجره‌­ها، درها، نورگیرها و سایر کاربردهای دیگر استفاده می­‌شود. فرآیند ساخت شیشه تخت با ذوب ماسه و سایر مواد در کوره آغاز می‌شود.

شیشه مذاب سپس روی میزی ریخته می­‌شود و در آنجا خنک شده و به شکل ورقه در می‌­آید. شیشه تخت نوعی شیشه است که در ورقه­‌های بزرگ و مسطح تولید می­‌شود. شرکت­‌های تولید شیشه تخت این نوع شیشه را برای استفاده در کاربردهای مختلف تولید می‌­کنند. در این مقاله می‌آموزید که چگونه کسب و کار شیشه گری خود را راه اندازی کنید و پاسخ به این سوالات که آیا این شغل برای شما مناسب است یا خیر و سرمایه شیشه گری چقدر است را دریافت می‌کنید.

H1

موارد استفاده و کاربردهای شیشه

شیشه تخت ماده اولیه­‌ای است که به عنوان محصول نهایی وارد بازار می‌­شود. این کالا برای ساخت شیشه‌های جلو و پنجره‌های اتومبیل و حمل‌ونقل، پنجره‌ها و نمای خانه‌ها و ساختمان‌ها و همچنین تجهیزات انرژی خورشیدی مانند پنل‌های حرارتی خورشیدی و ماژول‌های فتوولتائیک کاربرد دارد.

فرایند ساخت شیشه چگونه است؟

شما همچنین برای هزینه­‌های راه اندازی مانند خرید تجهیزات و اجاره یا ساختن مرکز تولید خود به پول نیاز خواهید داشت. اگر می‌­خواهید یک کسب و کار موفق تولید شیشه تخت راه اندازی کنید، به آموزش شیمی یا مهندسی و همچنین درک امور مالی و اقتصاد نیاز دارید. سازندگان از ماشین آلات برای برش شیشه به اشکال مختلف مانند پنجره‌ها یا درها استفاده می‌­کنند. قطعات تمام شده بر روی کامیون­‌ها بارگیری شده و برای مشتریان در سراسر جهان ارسال می‌شوند. این فرآیند برای شرکت شما منحصر به فرد خواهد بود و پایه و اساس کسب و کار شما است.

با دنبال کردن این 10 مرحله، یک کسب و کار شیشه گری راه اندازی کنید:

مراحل زیر را دنبال کنید و کسب و کار شیشه گری خود را شروع نمایید:

  1. برای کسب و کار شیشه گری خود برنامه ریزی کنید.
  2. کسب و کار شیشه گری را به یک شخصیت حقوقی تبدیل نمایید.
  3. مالیات را برای آن ثبت کنید.
  4. یک حساب بانکی تجاری باز کرده و کارت اعتباری بگیرید.
  5. یک بخش حسابداری برای کسب و کار شیشه گری خود راه اندازی نمایید.
  6. مجوزهای لازم را برای کسب و کار شیشه گری خود دریافت کنید.
  7. بیمه بگیرید.
  8. برند تجاری شیشه گری خود را تعریف کنید.
  9. وب سایت تجاری شیشه گری را ایجاد نمایید.
  10. برای کسب و کار خود یک سیستم تلفن راه اندازی کنید.

راه اندازی یک تجارت مشکل‌تر از ثبت آن است. ما این راهنمای ساده را برای راه اندازی کسب و کار شیشه گری گردآوری کرده‌ایم. این مراحل تضمین می‌­کنند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده است، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

sh1

نکات راه اندازی یک کسب و کار شیشه گری

یک برنامه روشن برای موفقیت و به عنوان یک کارآفرین، ضروری است. این برنامه به شما کمک می­‌کند تا ویژگی­‌های کسب و کار خود را ترسیم کنید و برخی ناشناخته‌­ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • هزینه­‌های راه اندازی و سرمایه شیشه گری چقدر است؟
  • بازار هدف شما کیست؟
  • هزینه اجناس را چقدر باید تعیین کرد؟
  • نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

خوشبختانه ما تعداد زیادی از این تحقیقات را برای شما انجام داده‌ایم.

هزینه‌های راه اندازی و سرمایه شیشه گری چگونه است؟

اگر در حال راه اندازی یک شغل به عنوان شیشه­ گر هستید، امیدواریم در هنر آهنگری شیشه از ابزارهای مورد نیاز تجربه داشته باشید. بزرگترین هزینه­‌های راه اندازی شما اجاره یک فضای بزرگ، یک کوره و یک آنیلر خواهد بود. بسیاری از هنرمندان این اشتباه را مرتکب می‌شوند که در یک فضای کوچک سرمایه‌گذاری می‌کنند و قصد دارند پس از رشد، نقل مکان کنند. شیشه گرهای موفق توصیه می‌کنند این کار را هم برای محیط کار و هم برای وسایل گرمایش و سرمایش خود انجام ندهید.

یک فضای بزرگ بسته به مکان و اندازه می‌تواند هزینه­‌های متفاوتی داشته باشد. به محدوده قیمت آن فکر کنید، اما برای سرمایه ­گذاری در فضایی که می‌­توانید در آن رشد کنید، وقت بگذارید. اگر از صفر شروع می‌­کنید، به ابزارهای زیادی برای پر کردن کارگاه خود نیاز دارید. بین کوره، تجهیزات، آنیلر و ابزارهای مختلف، بسته به میزان بودجه شما برای خرید وسایل کارکرده، روی بودجه خود برنامه ریزی کنید.

اگر سرمایه شیشه گری زیادی برای کار ندارید، می‌توانید عضو یک کارخانه شیشه گری محلی شوید. با پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه، شما به تمام ابزارهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین یک راه عالی برای ایجاد روابط در جامعه است. اگر به جای کار کردن در گاراژ خود یک فضای کاری اجاره می‌­کنید، اجاره، بزرگترین هزینه شما است. بودجه‌ای در ماه برای برق و گاز نیز باید بپردازید. پس از آن هزینه‌­های واقعی شما به بیمه و لوازم تبدیل می‌­شود.

sh2

بازار هدف شما کیست؟

مشتریان یک شیشه­ گر و عاشق هنر افراد زیادی هستند. از آنجایی که تقریباً می‌­توان شیشه را به هر چیزی تبدیل کرد، بازار هدف شما بسیار گسترده است و بسیاری از آن‌ها کلکسیونرهای مشتاق هستند.

چگونه از شیشه گری می­‌توان درآمد داشت ؟

یک شیشه ­گر با فروش تک تک آثار به مجموعه‌داران هنری، گالری‌های هنری و فروشگاه‌ها درآمد خود را به دست می‌آورد.

هزینه اجناس را چقدر باید تعیین کرد؟

کار شما به صورت تکه تکه با قیمت گذاری و بر اساس نیروی کار و مواد استفاده شده به فروش می­‌رسد.

کسب و کار شیشه گری چقدر می تواند سود داشته باشد؟

سود شما مستقیماً به میزان کاری که تولید می­‌کنید و میزان نامی که می­‌توانید برای خود بسازید بستگی دارد. متوسط حقوق یک شیشه گر متفاوت است. با این حال، بسیاری از هنرمندان برخلاف دیگر کاسب­‌های این حرفه به صورت آزاد می‌توانند یک قطعه را به قیمت زیادی بفروشند، از این رو پتانسیل ساخت بسیار بیشتری نیز وجود دارد.

چگونه می‌توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟

شیشه ­گرهایی که درآمدهای بالاتری را گزارش کرده‌­اند، عمیقاً در جامعه خود در حال ارتباط و تبادل هستند. برای افزایش سود کسب و کار، موارد زیر را به استراتژی کسب و کار خود اضافه کنید:

  • برای اجرای نمایش­‌های زنده با گالری­‌ها و موزه­‌ها متحد شوید.
  • به افراد مشتاق به شیشه گری درس دهید.
  • فضای استودیو را با دیگر هنرمندان و علاقه­‌مندان به اشتراک بگذارید که باعث پیشرفت بیشتر روابط شما با افراد جامعه می­‌شود و به کاهش هزینه­‌های سربار و سرمایه شیشه گری کمک می­‌کند.
  • هنرمندان جدیدی را به استودیو و فروشگاه آنلاین خود معرفی کنید.
  • از فروش‌­های ارجاعی کمیسیون بگیرید.
  • انجام قطعات سفارشی را بپذیرید و با هنرمندان مختلف برای ایجاد خلاقیت­‌های منحصر به فرد همکاری کنید.

sh3

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

انتخاب نام مناسب مهم و چالش برانگیز است. اگر از قبل نامی در ذهن ندارید، از راهنمای نحوه نام‌گذاری کسب  کار در سایت‌های مختلف دیدن کنید.

کلام آخر

در این مقاله شغل شیشه گری، سرمایه شیشه گری و راهنمای ایجاد این کسب و کار را مورد بررسی قرار دادیم. پیش‌بینی شده است که بازار جهانی شیشه‌های تخت از سال 2019 تا 2024 رشد کند. صنعت خودرو بزرگترین بخش مصرف نهایی بازار شیشه تخت است و انتظار می‌رود در دوره پیش‌بینی شده نیز رشد داشته باشد. صنعت ساخت و ساز دومین بخش بزرگ مصرف نهایی بازار شیشه تخت است. انتظار می‌رود که کسب و کار تولید شیشه تخت در پنج سال آینده با نرخ رشد مرکب سالانه 5.1 درصد رشد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
خانه
فهرست
حساب کاربری من